Biuro Obsługi Klienta
Napotkałeś problem przy składaniu zamówienia lub masz wątpliwości dotyczące odpowiedniego rozmiaru?
Skontaktuj się z naszym doradcą klienta.
+ - Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Realizacja zamówienia nastąpi po jego potwierdzeniu przez Klienta. Czas realizacji wynosi od 48 godzin do 14 dni roboczych. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości zamówienia. Może ten czas wynosić w przypadku szycia na miarę 14 dni roboczych.
W przypadku produktów skórzanych szytych na miarę czas realizacji zamówień może wynieść od 7 do 14 dni roboczych.
+ - Ile wynosi czas oczekiwania na przesyłkę?
Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi od 48 godzin do 14 dni. Na czas oczekiwania składa się: czas realizacji zamówienia (wykonanie-uszycie produktu; skompletowanie produktów do zamówienia) + przewidywany czas dostawy (24 godziny w przypadku Polski). W miesiącach sezonu wysokiego (październik-luty) czas realizacji zamówienia może wydłużyć się.
+ - Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zakupiony produkt można zwrócić w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Towar jednak nie może być używany oraz musi posiadać oryginalne opakowanie i metkowanie. Szczegóły dotyczące zwrotów towarów dostępne są tutaj.
+ - Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
Płatności za zakupione produkty realizowane są poprzez system płatności online DotPay, przelewów tradycyjnych oraz płatności za pobraniem.
+ - Na jaki adres wysłać zwracany lub wymieniany towar?
Luka-Pelli Producent Wyrobów Skórzanych
Suche 14, 34-520 Poronin
+ - Jakie produkty nie podlegają reklamacji?
- Produkty posiadające uszkodzenia mechaniczne wynikłe z niewłaściwego użytkowania.
- Naturalne zużycie produktu.
- Odbarwienie wnętrza produktu wykonanego ze skór naturalnych powstałe pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia.
- Różnice w kolorze i strukturze skóry oraz załamania i zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skór.
- Uszkodzenia lub odbarwienia powstałe wskutek niewłaściwej pielęgnacji lub czyszczenia produktów wykonanych z naturalnych skór i futer.
- Kożuchy i kamizelki szyte „na miarę”.
+ - Czy produkty posiadają tabelę rozmiarów?
Tak, tabela dostępna jest na podstronie „Sposób mierzenia„
+ - Czy istnieje możliwość wysyłki produktów za granicę?
Nasze produkty wysyłamy do klientów niemal na całym świecie. Szczegółowe informacje oraz koszty wysyłki znajdują się tutaj.
+ - Jak złożyć zamówienie hurtowe?
W celu uzyskania oferty dotyczącej zamówień hurtowych prosimy o przesłanie formularza kontaktowego lub kontakt telefoniczny. Więcej informacji znajduje się tutaj.