Zamów telefonicznie: 884-848-200

Polski producent odzieży skórzanej

a
FAQ
Biuro Obsługi Klienta

Napotkałeś problem przy składaniu zamówienia lub masz wątpliwości dotyczące odpowiedniego rozmiaru?

Skontaktuj się z naszym doradcą klienta.

+ - Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Realizacja zamówienia nastąpi po jego potwierdzeniu przez Klienta. Czas realizacji wynosi od 48 godzin do 14 dni roboczych. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości zamówienia. Może ten czas wynosić w przypadku szycia na miarę 14 dni roboczych.

W przypadku produktów skórzanych szytych na miarę czas realizacji zamówień może wynieść od 7 do 14 dni roboczych.

+ - Ile wynosi czas oczekiwania na przesyłkę?

Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi od 48 godzin do 14 dni. Na czas oczekiwania składa się: czas realizacji zamówienia (wykonanie-uszycie produktu; skompletowanie produktów do zamówienia) + przewidywany czas dostawy (24 godziny w przypadku Polski). W miesiącach sezonu wysokiego (październik-luty) czas realizacji zamówienia może wydłużyć się.

+ - Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zakupiony produkt można zwrócić w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Towar jednak nie może być używany oraz musi posiadać oryginalne opakowanie i metkowanie. Szczegóły dotyczące zwrotów towarów dostępne są tutaj.

+ - Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

Płatności za zakupione produkty realizowane są poprzez system płatności online DotPay, przelewów tradycyjnych oraz płatności za pobraniem.

+ - Na jaki adres wysłać zwracany lub wymieniany towar?

Luka-Pelli Producent Wyrobów Skórzanych
Suche 14, 34-520 Poronin

+ - Jakie produkty nie podlegają reklamacji?
  • Produkty posiadające uszkodzenia mechaniczne wynikłe z niewłaściwego użytkowania.
  • Naturalne zużycie produktu.
  • Odbarwienie wnętrza produktu wykonanego ze skór naturalnych powstałe pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia.
  • Różnice w kolorze i strukturze skóry oraz załamania i zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skór.
  • Uszkodzenia lub odbarwienia powstałe wskutek niewłaściwej pielęgnacji lub czyszczenia produktów wykonanych z naturalnych skór i futer.
  • Kożuchy i kamizelki szyte „na miarę”.
+ - Czy produkty posiadają tabelę rozmiarów?

Tak, tabela dostępna jest na podstronie „Sposób mierzenia

+ - Czy istnieje możliwość wysyłki produktów za granicę?

Nasze produkty wysyłamy do klientów niemal na całym świecie. Szczegółowe informacje oraz koszty wysyłki znajdują się tutaj.

+ - Jak złożyć zamówienie hurtowe?

W celu uzyskania oferty dotyczącej zamówień hurtowych prosimy o przesłanie formularza kontaktowego lub kontakt telefoniczny. Więcej informacji znajduje się tutaj.